wat is een tiramisu?gios schreef:Dan neem je nog maar eens die tiramisu, als ie echt zo lekker is als 'ze' zeggen.
ascolnago schreef:wat is een tiramisu?gios schreef:Dan neem je nog maar eens die tiramisu, als ie echt zo lekker is als 'ze' zeggen.

MEG schreef:ascolnago schreef:wat is een tiramisu?gios schreef:Dan neem je nog maar eens die tiramisu, als ie echt zo lekker is als 'ze' zeggen.
gios schreef:Veeteetje schreef:Daniel1975 schreef:Sellarondje is de startronde van de DM. Leuk om tegenovergestelde richting te rijden. 55km vanuit Corvara.
Ligt dat nabij Pedraces?
Donderdags willen we een wat langere ronde doen, vrijdags inderdaad iets van 2,5 - 3 uur dus dan is deze wellicht wel leuk! Is ie erg zwaar?
Vrijdag is wat mij betreft ook prima!
Rob weet nog niet of ie meegaat, zit weer in een WT-dip, door de begrijpelijke "omstandigheden". Maar ik haal hem daar wel weer uit dus wieweet.
Wie nog meer:
-Veeteetje
-Nussi
-gios
-Daniel1975?
-Kestrel2007
-
-
Van Ginkapie schreef:MEG schreef:wat is een tiramisu?ascolnago schreef:
gios schreef:
De dip van Kestrel2007 was helemaal geen dip, hoor ik net van hem zelf, en dus gaat ie gewoon mee as vrijdag!
Hij mag inmiddels ook weer posten, dus bergen jullie je maar.
Kestrel2007 schreef:gios schreef:
De dip van Kestrel2007 was helemaal geen dip, hoor ik net van hem zelf, en dus gaat ie gewoon mee as vrijdag!
Hij mag inmiddels ook weer posten, dus bergen jullie je maar.
Lekker hoor, tijdje niet posten![]()
Bijna goed gios, vanaf maandag mag ik weer in de lucht.
Niet meer omkijken - les geleerd.
Van onze almachtige Dingo kreeg ik toestemming vanaf zijn vakantieadres om te posten vrijdag deel te nemen aan de forumrit.
Veeteetje schreef:Welk hotel zitten jullie?
Veeteetje schreef:Een hele stomme vraag wellicht... al bestaan stomme vragen eigenlijk niet...![]()
Hoe laat is de start zondag? In mijn papieren heb ik daar niets over kunnen vinden en op de website word ik er ook geen wijs uit...
akritas schreef:Morgen ochtend vertrekken we richting San Cassiano.
Fijne en veilige reis allemaal succes en veel plezier.
Super fast schreef:Het is hier bijna windstil, de hele dag nog bijna geen wolk gezien en 29 graden. Je moet ook gewoon uit de buurt van Daniel blijven als je mooi weer wilt
pinarello schreef:Veeteetje schreef:Welk hotel zitten jullie?
Gran Ander zitten ze.
René schreef:Veeteetje 22e bij de vrouwen in 6:28:19, Mario 165e bij de mannen in 5:37:59![]()
Zie ook http://services.datasport.com/2009/velo/maradolo/
René schreef:Nussi 7:00:56
Vinnie 2.0 schreef:René schreef:Nussi 7:00:56
Curieus!
Maar grote klasse, hij zal zich wel 6,5 uur helemaal leeg hebben gereden in dienst van de kopvrouw en mocht daarna nog een half uur uitrijden.
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: gios en 4 gasten