Bas schreef:Is een shallow drop stuur geen optie voor je, Jan Willem?
It did the trick for meBen er zeer tevreden mee
heb geen grote problemen om onderin de beugel te rijden, dus geen shallow drop nodig.
Bas schreef:Is een shallow drop stuur geen optie voor je, Jan Willem?
Jan Willem schreef:Bas schreef:Is een shallow drop stuur geen optie voor je, Jan Willem?
heb geen grote problemen om onderin de beugel te rijden, dus geen shallow drop nodig.
PFW schreef:Jan Willem schreef:Bas schreef:Is een shallow drop stuur geen optie voor je, Jan Willem?
Shallow drop is toch ook voor wat de oudere rijders? Kan altijd nog.
Jan Willem schreef:was een klassieke bocht dan geen optie voor je?
Metor schreef:Ik heb een soort van Shallow drop op mijn RedBull zitten. Voor in de beugel is het perfect en ook boven op is het horizontaal tot aan de remgreep. Deze is ook niet echt super shallow met 128 drop dus dat is wel een aanrader. Wel moet ik wennen aan de iets plattere bovenkant van het stuur.
Als test ga ik nu (met dank aan Litespeed) een klassieke Ritchey op mijn Scott plaatsen. Eens kijken of de ik bovenkant een beetje horizontaal kan krijgen en ook nog fatsoenlijk in de beugel kan rijden.
Ik heb (als je wat geduld hebt) dan nog wel wat sturen liggen die je dan kan proberen![]()
- Ritchey (ergonomisch)
- Ritchey (Classic)
- Deda Zero100 (Shallow)
Bas schreef:Metor schreef:Ik heb een soort van Shallow drop op mijn RedBull zitten. Voor in de beugel is het perfect en ook boven op is het horizontaal tot aan de remgreep. Deze is ook niet echt super shallow met 128 drop dus dat is wel een aanrader. Wel moet ik wennen aan de iets plattere bovenkant van het stuur.
Als test ga ik nu (met dank aan Litespeed) een klassieke Ritchey op mijn Scott plaatsen. Eens kijken of de ik bovenkant een beetje horizontaal kan krijgen en ook nog fatsoenlijk in de beugel kan rijden.
Ik heb (als je wat geduld hebt) dan nog wel wat sturen liggen die je dan kan proberen![]()
- Ritchey (ergonomisch)
- Ritchey (Classic)
- Deda Zero100 (Shallow)
Welke breedte heb je? Die Deda wil ik voor een zacht prijsje wel van je overnemen, mits ie 42cm breed is

Bas schreef:De reden dat ik van een ergostuur ben afgestapt is dat ik geen goede hoek vond om het stuur te plaatsen zonder een mogelijkheid te verliezen. Uiteindelijk heb ik de bovenkant horizontaal geplaatst, maar daardoor moest ik met mijn polsen een te grote knik maken om onderin de beugels te rijden.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten