concorde schreef:Lijkt mij ook wel leuk om mee te doen. Is wel afhankelijk van datum en tijdstip.
En ik ben in het bezit van een Aldi bal.
Robert Gesink schreef:Hoge school voor core-stability... Ga er zo aan beginnen..

litespeed schreef:Robert Gesink schreef:Hoge school voor core-stability... Ga er zo aan beginnen..
litespeed schreef:Robert Gesink schreef:Hoge school voor core-stability... Ga er zo aan beginnen..

Noontje schreef:Okee, tijd en datum zijn bekend. Ronald heeft geinformeerd bij de sportschool in Leidschenveen.
De clinic zal zijn op woensdag 17 februari van 20.00 tot 22.00 (of vroeger, afhankelijk van het aantal vragen e.d.). WT zorgt voor 5 ballen, een ieder die een eigen bal heeft, wordt verzocht deze mee te nemen. Voor de clinic zal ik nog wat informatie per mail sturen, dus wil een ieder die zich aanmeldt mij even zijn mailadres mailen naar: ilona apenstaartje noontje.nl
Heb je een vrouw, vriendin, vriend, man, dochter, zoon, neef, nicht , geheime minnaar/minnares (ik zal niets doorvertellen) die graag mee wil, meld die dan ook even aan.
Deelnemers:
-Jan Willem
- Concorde
- Kestrel
- Ekko (met 2 ballen)
Okee, tijd en datum zijn bekend. Ronald heeft geinformeerd bij de sportschool in Leidschenveen.
De clinic zal zijn op woensdag 17 februari van 20.00 tot 22.00 (of vroeger, afhankelijk van het aantal vragen e.d.). WT zorgt voor 5 ballen, een ieder die een eigen bal heeft, wordt verzocht deze mee te nemen. Voor de clinic zal ik nog wat informatie per mail sturen, dus wil een ieder die zich aanmeldt mij even zijn mailadres mailen naar: ilona apenstaartje noontje.nl
Heb je een vrouw, vriendin, vriend, man, dochter, zoon, neef, nicht , geheime minnaar/minnares (ik zal niets doorvertellen) die graag mee wil, meld die dan ook even aan.
Tazzy schreef:+ Tazzy
Als het dan in de achtertuin is kan ik geen verstek laten gaan. Kan eventueel het fototoestel wel mee nemen
Wat voor maat moet ik van de week even kopen? Indicatief enzo
Ben 1m83 / binnen beenmaat 71cm

Keer terug naar Training en voeding
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten