Babs schreef:Bedankt voor de clinic noontje, was top!![]()
Vanaf vandaag iedere dag effentjes op de bal![]()
Het is verslavend
Transversus aanspanning al geprobeerd?
Babs schreef:Bedankt voor de clinic noontje, was top!![]()
Vanaf vandaag iedere dag effentjes op de bal![]()
Noontje schreef:PFW schreef:Ik zie overigens op de voorbeeld foto in dit topic dat het been dat ik strek verder gebogen moet zijn (ben benieuwd of ie daar moeilijker van wordt).
Jupz, nu zet je heup en knie mooi op slot, buig je dat gestrekte been iets, wordt dat ook instabieler
TiesT schreef:Noontje schreef:PFW schreef:Ik zie overigens op de voorbeeld foto in dit topic dat het been dat ik strek verder gebogen moet zijn (ben benieuwd of ie daar moeilijker van wordt).
Jupz, nu zet je heup en knie mooi op slot, buig je dat gestrekte been iets, wordt dat ook instabieler
Idd. Ik kan hem nu ook op een harde bal. Als je het onderste been strekt ben je veel stabieler. Buig je die ook tot 90 graden dan begin je het snel te voelen.
Ziet er gezellig uit daar
Babs schreef:Noontje schreef:Transversus aanspanning al geprobeerd?
Babs schreef:Vanaf vandaag iedere dag effentjes op de bal![]()
Babs schreef:Babs schreef:Noontje schreef:Transversus aanspanning al geprobeerd?
Dat van die navel intrekken in ruglig? Yep, dat is 'n makkie.
Tijdens de oefeningen nog niet zo op gelet; te druk bezig met niet omvallen![]()
Komende zaterdag gaan we voor de vlag op de fiets![]()
Tazzy schreef:Als gevolg van de core training van 1 onze katten kan ik opzoek naar een nieuwe bal...
Niels schreef:Tazzy schreef:Als gevolg van de core training van 1 onze katten kan ik opzoek naar een nieuwe bal...
hier ook, vorige week viel een van de katten van de vensterbank en zette d'r nageltjes in de bal bij het neerkomen.
Keer terug naar Training en voeding
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten