Vulkan Bike 2010

Lekker in de bossen crossen.

Vulkan Bike 2010

Berichtdoor Ard » za 31 juli 2010 18:48

Zijn er hier nog ervaringsdeskundigen voor wat betreft de vulkan bike?
Ik ga hier ook naar toe, wordt mijn 3e MTB tocht ooit na Mill en bergen op zoom.....
Gelijk maar voor de ultra ingeschreven, je moet toch ergens je winst halen..... dus misschien op inhoud...
Wat is in deze omgeving een goede setup van banden? Ik zit te denken aan Smart Sam achter en Nobby Nic voor. Maar ook een dubbel met RR zou lijkt mij wel kunnen.

Gaan er nog meer van het forum naar toe....
Ard
Aluminium Racefiets

Re: Vulkan Bike 2010

Berichtdoor Faxe » za 31 juli 2010 20:15

Heb in het weekend van de Vulkan Bike al iets anders op het programma staan, anders had ik er misschiel wel aan meegedaan. Bij de meeste marathon in Duitsland kun je prima uit de voeten met Racing Ralph's voor en achter. Zelf gebruik ik meestal Rocket Ron's 2.4 voor en achter. Die zijn niet veel zwaarder, heb niet veel meer rolweerstand maar wel meer grip op de momenten dat het nodig is.

100 km en 2.300 hm op de MTB is niet extreem maar vergt wel het één en ander lichamelijk hopelijk. In ieder geval veel succes :oke:
Faxe
Huis-, tuin- en keukenfiets

Fiets: Scott CR1 Team

Berichtdoor Pino » za 31 juli 2010 20:20

Heel mooie tocht, 2 of 3 keer gereden. Als het de week ervoor heeft geregend, kun je beter echte noppen meenemen. Je hebt ze nauwelijks nodig, maar op die paar stukjes zijn ze erg welkom.
"Just think how stupid the average person is,and then realize that half of them are even stupider!"--George Carlin
Pino
Carbon Racefiets

Berichtdoor Arjan » zo 01 augustus 2010 17:50

Ik rij ook de Ultra.
Nog niet in Daun gereden, maar de overige Duitse marathons rij ik standaard op NN-RR.
Arjan
Kinderzitje

Fiets: Canyon

Keer terug naar Mountainbiken