Maratona Dles Dolomites zondag 5 juli 2009

Alles over toertochten en cyclo's. In binnen- en buitenland.

Re: Maratona Dles Dolomites zondag 5 juli 2009

Berichtdoor Carboni » do 23 juli 2009 11:58

Super fast schreef:Wat vooral opvalt is dat je gemiddelde hartslag tijdens de DM nagenoeg even hoog was als van de andere tochten. Zo vermoeid dat je hartslag niet meer omhoog kwam of de andere dagen te intensief gereden? Qua uren vind ik 't wel mee vallen, als je nog minder fietst dan blijft er maar weinig meer over.

Kestel, volgens mij geeft Super Fast hier toch het antwoord op je vraag. Kijkend naar je hartslagen gedurende de week lijkt het me inderdaad eerder te intensief getraind dan teveel getraind. Of heb je echt het idee dat je de DM met een gemiddeld veel hogere hartslag had moeten kunnen rijden?
Carboni
Kinderzitje

Fiets: met een scheurtje

Berichtdoor Kestrel2007 » do 23 juli 2009 12:01

Ik denk idd, dat ik teveel heb gedaan die week. En het valt mij wat tegen, dat ik dat niet aan kan. Nu had ik nog een keus, in september moet ik dagelijk gem. >100km. rijden in het hooggebergte. Gaat mij trouwens wel lukken.

Super fast en Kestrel2007 het eens, mtbfool en Super fast, Daniel1975 en litespeed......
Wat gebeurt hier vandaag? :shock:
**** 2010 .... ik hou het zo ongeveer voor gezien ****
Kestrel2007
Carbon Racefiets

Berichtdoor Alexander » do 23 juli 2009 12:10

Kestrel2007 schreef:Super fast en Kestrel2007 het eens, mtbfool en Super fast, Daniel1975 en litespeed......
Wat gebeurt hier vandaag? :shock:

Tjah, als je ziet om welke punten het gaat is het ook niet zo verbazend dat de meest extreme polen het met elkaar eens zijn.
Het maakt niet uit hoe hard je rijdt, als je jezelf maar aan je plan houdt..........
Alexander
Carbon Racefiets

Vorige

Keer terug naar Toertochten en Cyclo's