Zie ook http://services.datasport.com/2009/velo/maradolo/
René schreef:Veeteetje 22e bij de vrouwen in 6:28:19, Mario 165e bij de mannen in 5:37:59![]()
Zie ook http://services.datasport.com/2009/velo/maradolo/
René schreef:Nussi 7:00:56
Vinnie 2.0 schreef:René schreef:Nussi 7:00:56
Curieus!
Maar grote klasse, hij zal zich wel 6,5 uur helemaal leeg hebben gereden in dienst van de kopvrouw en mocht daarna nog een half uur uitrijden.
Daniel1975 schreef:Wegens persoonlijke omstandigheden niet gestart en gister terug gereden naar nederland.
Felicitaties voor de finishers
Daniel1975 schreef:Wegens persoonlijke omstandigheden niet gestart en gister terug gereden naar nederland.
alstro schreef:Daniel1975 schreef:Wegens persoonlijke omstandigheden niet gestart en gister terug gereden naar nederland.
Balen Daan, sterkte en hopelijk volgend jaar weer een kans.
pinarello schreef:alstro schreef:Daniel1975 schreef:Wegens persoonlijke omstandigheden niet gestart en gister terug gereden naar nederland.
En ben jij er dan ook weer?
pinarello schreef:alstro schreef:Daniel1975 schreef:Wegens persoonlijke omstandigheden niet gestart en gister terug gereden naar nederland.
alstro schreef:Ik ga over 3 weken
Noontje schreef:alstro schreef:Ik ga over 3 weken
Twee weken te laat...(sukkel)
Noontje schreef:En jij?
alstro schreef:Noontje schreef:alstro schreef:Ik ga over 3 weken
Twee weken te laat...(sukkel)
Doe mijn teamgenoot en onze kopman de groeten
Noontje schreef:Hoe heet ie? Zal ik hem hartelijk begroeten,altijd leuk als ze jou niet kennen
alstro schreef:Noontje schreef:Hoe heet ie? Zal ik hem hartelijk begroeten,altijd leuk als ze jou niet kennen
Thijs
Meld vast aan Laura op het terras dat ik vanaf de 31e aanwezig ben, kunnen ze rekening houden met de voorraad expresso en eerder genoemd biermerk.

Alwin schreef:Allemaal leuk en aardig maar waar blijven de verslagen????
Noontje schreef:pinarello schreef:alstro schreef:Balen Daan, sterkte en hopelijk volgend jaar weer een kans.
En jij?
Dingo schreef:Noontje schreef:pinarello schreef:
En jij?
Ik ga het in de week leggen......

Alwin schreef:Allemaal leuk en aardig maar waar blijven de verslagen????
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten