Veeteetje schreef:Bij En Route al vol...!!????? Klopt dit wel???
zondag 5 juli 2009: Maratona dles Dolomites
zie de pagina's individueel appartementen, individueel Hotels & pensions Maratona en Settimana delle Maratona. Voor deze cyclosportieve zijn geen startbewijzen meer verkrijgbaar.
Veeteetje schreef:Er staat 2009 bij en de datum in combinatie met de dag klopt ook.
Er staan al best wat cyclo's in de lijst voor 2009 waar je voor kunt reserveren.
pinarello schreef:Veeteetje schreef:Er staat 2009 bij en de datum in combinatie met de dag klopt ook.
Er staan al best wat cyclo's in de lijst voor 2009 waar je voor kunt reserveren.
Als je kijkt bij hotels en app bij DM staat er niet dat het al is volgeboekt
Noontje schreef:Bella Italia, oftewel: ik ga er alles aan doen om daar aan de start te staan
alstro schreef:Noontje schreef:Bella Italia, oftewel: ik ga er alles aan doen om daar aan de start te staan
jij wordt netjes uitgenodigd dames in de top 20 worden in de watten gelegd, nu nog 4-5 snelle mannen zien te vinden die jouw naar het podium pamperen.
Duwtje op de Giau, drank en water halen zodat Noontje gewoon door kan fietsen. Uit wind houden op het lastige deel. Op de Italiaanse manier dus.
tobias schreef:Kunnen we alvast concluderen dat de maratona en marmotte op dezelfde datum vallen. Wat ik overigens jammer vind :{
alstro schreef:tobias schreef:Kunnen we alvast concluderen dat de maratona en marmotte op dezelfde datum vallen. Wat ik overigens jammer vind :{
Nee, zelfde weekend waarschijnlijk.
@ Noon als er meerdere mensen zijn die mee willen werken aan een <5:59 ritje voor je én jij in ctwt outfit gaat rijden deze toertocht, dan wil ik serieus over nadenken.
Wat was de tijd van de top 3 bij dames eigenlijk dit jaar?
oeps![]()
7. Winters Anneleen 1970 NL-GX Zutphen 5:57.48,3

pinarello schreef:alstro schreef:tobias schreef:Kunnen we alvast concluderen dat de maratona en marmotte op dezelfde datum vallen. Wat ik overigens jammer vind :{
Nee, zelfde weekend waarschijnlijk.
@ Noon als er meerdere mensen zijn die mee willen werken aan een <5:59 ritje voor je én jij in ctwt outfit gaat rijden deze toertocht, dan wil ik serieus over nadenken.
Wat was de tijd van de top 3 bij dames eigenlijk dit jaar?
oeps![]()
7. Winters Anneleen 1970 NL-GX Zutphen 5:57.48,3
Dat lijkt me meer een probleem voor jou dan voor Noon

Noontje schreef:
6 uur is zeker een doel (of ik het haal is twee)
Noontje schreef:Deal! Mits ik 5 CTWTers om mee heen heb dan sta ik in CTWT outfit, als ik topdrie rij komt er namelijk weer geld voor War Child binnen...![]()
Noontje schreef:Deal! Mits ik 5 CTWTers om mee heen heb dan sta ik in CTWT outfit, als ik topdrie rij komt er namelijk weer geld voor War Child binnen...![]()
![]()

Oege Hiddema schreef:Noontje schreef:Deal! Mits ik 5 CTWTers om mee heen heb dan sta ik in CTWT outfit, als ik topdrie rij komt er namelijk weer geld voor War Child binnen...![]()
Heeft Gaul! geen kleppers om jouw uit de wind te houden? En top drie overall bij de dames? Heb je de uitslagen van dit jaar er wel eens op nageslagen?
Veeteetje schreef:Er staat 2009 bij en de datum in combinatie met de dag klopt ook.
DeRosa schreef:Noontje schreef:Deal! Mits ik 5 CTWTers om mee heen heb dan sta ik in CTWT outfit, als ik topdrie rij komt er namelijk weer geld voor War Child binnen...![]()
![]()
Bon. Dan ben ik je man.
Noontje schreef:Gaan we dan ook in italie trouwen de week ervoor? Lijkt me wel erg mooi in venetie

DeRosa schreef:Noontje schreef:Gaan we dan ook in italie trouwen de week ervoor? Lijkt me wel erg mooi in venetie
Ik heb wel eens een beter aanbod gehad...!
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's