pinarello schreef:Ik heb opgegen op de telegraph. Kramp ging niet over. Bloedheet 36 gr in st michel. Diva, jouke en alexander door op telegraph. Inmiddels wat regen en onweer
pinarello schreef:Het is inmiddels niet leuk op de galibier. Het hoost
Smoby schreef:pinarello schreef:Ik heb opgegen op de telegraph. Kramp ging niet over. Bloedheet 36 gr in st michel. Diva, jouke en alexander door op telegraph. Inmiddels wat regen en onweer
Balen ... mja ... 36 graden is nogal wat zeg ...
Super fast schreef:Smoby schreef:pinarello schreef:Ik heb opgegen op de telegraph. Kramp ging niet over. Bloedheet 36 gr in st michel. Diva, jouke en alexander door op telegraph. Inmiddels wat regen en onweer
Als 't een beetje warm is komen Hollanders altijd met dat soort verhalen. Volgens de meteo is het er maar goed 27 graden geweest. Maar in de zon geeft een fietscomputer al snel een graad of 10 te veel aan.
In 2007 was 't ook 't zelfde liedje.
Super fast schreef:Smoby schreef:pinarello schreef:Ik heb opgegen op de telegraph. Kramp ging niet over. Bloedheet 36 gr in st michel. Diva, jouke en alexander door op telegraph. Inmiddels wat regen en onweer
Als 't een beetje warm is komen Hollanders altijd met dat soort verhalen. Volgens de meteo is het er maar goed 27 graden geweest. Maar in de zon geeft een fietscomputer al snel een graad of 10 te veel aan.
In 2007 was 't ook 't zelfde liedje.
TiesT schreef:Hij is op de goede weg![]()
Sfeer op de alpe zou met dit weer wel opperbest zijn
alstro schreef:Alex is nog steeds aan het klimmen op de alp, dat wordt een PR![]()
opera schreef:alstro schreef:Alex is nog steeds aan het klimmen op de alp, dat wordt een PR![]()
Hoe weet je dat? of waar kun je dat volgen?
Verdere tijden van forummers die gefinischt zijn?
Smoby schreef:http://twitter.com/wielerplaza
Bert alleen op kop met 3 minuten voorsprong bij les Deux Alpes
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten