Succes allemaal! volgend jaar ga ik ook een poging wagen. Meniscus en baby brachten dit jaar niet het gewenste resultaat
pinarello schreef:Alexander schreef:Voor wat het waard is zo 6 dagen voor de dag, ze hebben de verwachting een beetje bijgedraaid.
Op 4 juli wordt het schitterend weer. Op 2 juli, de dag van de WT-rit, verwachten ze onweersbuien op de Alpe.
Op donderdag hoef je niet perse de Alp op natuurlijk.
Overigens geeft wetter.com ook op zaterdag kans op buien en niet erg warm.
Mikesbike schreef:Ik zou thuis blijven![]()
Succes allemaal! volgend jaar ga ik ook een poging wagen. Meniscus en baby brachten dit jaar niet het gewenste resultaat
Alexander schreef:Het weer hier vind ik het meest belangrijk![]()
Super fast schreef:Toch fijn voor Alex, weer een mogelijke smoes erbij. Kan hij dit maal na 2 bochten omdraaien omdat het onverstandig zou zijn de Alp nog af te dalen ivm het naderende onweer
Rob T schreef:http://france.meteofrance.com/france/meteo?PREVISIONS_PORTLET.path=previsionsville/380520
Deze site gaf tijdens onze week in Les Gets zeer goede voorspellingen.
pinarello schreef:Als je na de Marmotte finish doorrijd naar de Tour finish en vanaf daar weer doorgaat kom je dan op de Col de Sarenne?
pinarello schreef:Als je na de Marmotte finish doorrijd naar de Tour finish en vanaf daar weer doorgaat kom je dan op de Col de Sarenne?

Alwin schreef:pinarello schreef:Als je na de Marmotte finish doorrijd naar de Tour finish en vanaf daar weer doorgaat kom je dan op de Col de Sarenne?
Je hebt zin om zaterdag nog een colletje toe te voegen?

ascolnago schreef:met welke startnummers gaan jullie rijden?
TaurineR schreef:Ik heb nr. 6140, dus ik veronderstel dat ik niet tevroeg moet opstaan....
Kent er iemand de verdeling van de startvakken, met het tijdstip van vertrek?
pinarello schreef:TaurineR schreef:Ik heb nr. 6140, dus ik veronderstel dat ik niet tevroeg moet opstaan....
Kent er iemand de verdeling van de startvakken, met het tijdstip van vertrek?
Deelnemers met de rugnummers 1 t/m 400 hebben een plaats in het eerste startvak.
Tweede startvak: 401-2000
Derde starvak: 2001-4000
Vierde startvak: 4001 en hoger
Geen idee hoeveel tijd er tussen de groepen zit maar dat zal niet echt heel veel zijn lijkt mij.
kaj_666 schreef:Jawel hoor.
1e en 2e startvak: start om 7:00 uur
3e startvak: start om 7:30 uur
4e startvak: start om 7:50 uur
zo was het althans vorig jaar
Dutchy Marc schreef:Vandaag eens goed gekeken waar op het parcour bidonnetjes gevuld kunnen worden.![]()
Wat me erg opvalt, geen bevoorrading in Saint Michelle de Maurienne? Dat betekent dus dat pas op de top van de telegraph (en evenlater in Valloire) water te krijgen is voor het eerst weer na de top van de Glandon.
Mis ik iets?, want ik meen me te herinneren dat vorig jaar 1km voor de voet de telegraph er water te krijg was? Als dat nu niet is, MOET er water op de top van de Glandon getankt worden, in mijn geval zeker.
info zie: http://www.sportcommunication.info/GT/epreuve2.php?langue=1&trophee=128
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten