Cor01 schreef:Hartelijk Gefeliciteerd allemaal...![]()
![]()
Hulde aan alle Ötzi's!
Cor01 schreef:Hartelijk Gefeliciteerd allemaal...![]()
![]()
pinarello schreef:Voor alle uitrijders (doorkomst Timmelsjoch):
Ronald schreef:Toch grappig, met het schema voor MEG zat ik er slechts 10 minuten naast, en Martinello met dat voor RobT slechts 3 minuten. Maar ja, je moet het maar wel "even" doen
Rob T schreef:pinarello schreef:Voor alle uitrijders (doorkomst Timmelsjoch):
Waar hing dat spandoek ??????

pinarello schreef:
En zeg nooit nooit
pinarello schreef:Iedereen die er was bedankt voor alle tips, trucs en speciaal Bas die wel weet hoe hij anderen vertrouwen moet geven(maar zichzelf onderschat
)
alstro schreef:pinarello schreef:
En zeg nooit nooit
Moet ik de SMS jes even voorlezen ?

pinarello schreef:Nog even de cijfers:
het gevoel was goed want slechts 6 min D3 gereden,daarnaast 322min D2, avg hf 145 (omslag 172) en avg cad 78.
Al met al is het me erg meegevallen en nooit echt kapot gezeten, alleen een klein dipje op de Jauffen.
Ik ben erg blij met het resultaat want uitrijden was de enige missie. De weersomstandigheden waren erg in mijn voordeel dus het was ook een beetje nu of nooit. Uiteindelijk zag ik later was m'n tijd 1 min langzamer dan het schema wat ik van te voren had gemaakt en dus niet heb gebruikt![]()
Iedereen die er was bedankt voor alle tips, trucs en speciaal Bas die wel weet hoe hij anderen vertrouwen moet geven(maar zichzelf onderschat
)
En zeg nooit nooit
Rob T schreef:De Organisatie was erg goed.
Op de bevoorradingspunten werd je goed geholpen, en ze waren ruim. Ook werd daar continue afval opgeruimt.
Maar ik heb nog nooit zoveel afval op het parkoers van een cyclo gezien als afgelopen zondag![]()
![]()
Rob T schreef:Maar ik heb nog nooit zoveel afval op het parkoers van een cyclo gezien als afgelopen zondag![]()
![]()
Rob T schreef:De Organisatie was erg goed.
Op de bevoorradingspunten werd je goed geholpen, en ze waren ruim. Ook werd daar continue afval opgeruimt.
Oege Hiddema schreef:Rob T schreef:Maar ik heb nog nooit zoveel afval op het parkoers van een cyclo gezien als afgelopen zondag![]()
![]()
Je bedoelt buiten de bevoorradingszones?
Veeteetje schreef:Rob T schreef:De Organisatie was erg goed.
De organisatie was perfect. Meer dan dat!
Alleen een van de auto's van de wedstrijd(bege)leiding (een metallic blauw sportwagentje) scheurde als een idioot over het parcours langs de renners heen.
pinarello schreef:
Ja zo'n Ford Focus RS moet natuurlijk wel doen waarvoor ie gebouwd is
Rob T schreef:In de afdaling van de Kuhtai een nieuw snelheidsrecord gezet.
MEG schreef:Rob T schreef:In de afdaling van de Kuhtai een nieuw snelheidsrecord gezet.
+1
Ik heb overigens besloten deze snelheid thuis maar niet te melden.
Rob T schreef:Ik heb ook regelmatig deelnemers rommel zien weggooien. Veel meer dan ooit te voren. En ik dacht dat het bij de ORM ten strengste verboden was, en met diskwalificatie als straf.
Oege Hiddema schreef:Rob T schreef:Ik heb ook regelmatig deelnemers rommel zien weggooien. Veel meer dan ooit te voren. En ik dacht dat het bij de ORM ten strengste verboden was, en met diskwalificatie als straf.
Heb ik ook gelezen in de reglementen. Maar goed, dat kun je natuurlijk nooit waterdicht controleren op 238 kilometer parcours...
MEG schreef:Rob T schreef:In de afdaling van de Kuhtai een nieuw snelheidsrecord gezet.
+1
Ik heb overigens besloten deze snelheid thuis maar niet te melden.
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten