MEG schreef:MEG heeft er zin in, maar is wel een beetje te dik.
Spatje schreef:Tjemig, wat een azijnpissers
MEG schreef:Spatje schreef:Tjemig, wat een azijnpissers
Ach er zijn ook mensen die klagen over het stof tijdens dit weer.![]()
![]()
![]()
![]()

Veeteetje schreef:
Uitrijden zal, zonder pech, het probleem niet zijn maar het eerder gestelde doel <10 uur wordt lastig(er).
Ik kan mezelf alleen zo gek maken van tevoren. Dat had ik met koersen al; stond ik aan het vertrek met een hartslag van dik 150, in stilstand.
gios schreef:Tijdens DM had je het nog over een ander doel. Staat dat nog overeind?
Veeteetje schreef:gios schreef:Tijdens DM had je het nog over een ander doel. Staat dat nog overeind?
Eerste NL-se dame bedoel je? Of top 10 in mijn categorie?
De eerste is nog overeind, de tweede niet.
Veeteetje schreef:gios schreef:Tijdens DM had je het nog over een ander doel. Staat dat nog overeind?
Eerste NL-se dame bedoel je? Of top 10 in mijn categorie?
De eerste is nog overeind, de tweede niet.
Oege Hiddema schreef:Dan moet je er drie verslaan.
Veeteetje schreef:Oege Hiddema schreef:Dan moet je er drie verslaan.
Noem eens? Namen?
PrinceHeerlijk schreef:Ik zie wel dat onze hoogheid na de 11-stedentocht ook deelneemt aan de ORM, dat niemand dat nog is opgevallen? Startnummer 4021 Prins Alexander!
MEG schreef:MEG heeft er zin in, maar is wel een beetje te dik.
Veeteetje schreef:Ik kan mezelf alleen zo gek maken van tevoren...
Ariën schreef:Tussen de regels door lees ik dat je het flink te pakken hebt van de zenuwen Veeteetje of heb ik het mis?Als ik zie wat je allemaal getraind hebt en met jouw achtergrond als elite-dame én als je naar de adviezen van Nussi luistert dan zou ik me maar geen zorgen maken en gaat het je vast en zeker allemaal lukken! Aan je aantal kilometers ligt het in elk geval niet. Hoop ik tenminste want anders moet ik me zéker zorgen maken! Mijn handen jeuken om er een spreekwoord uit te rammen, misschien ken je m al maar ik doe het toch: een mens lijdt meestal t meest. Door t lijden dat hij vreest. En dat niet op komt dagen
Al zal het op sommige momenten wel lijden worden. Als je dat kunt uitstellen tot halverwege de Timmelsjoch dan behaal je vast en zeker je doelstellingen.
Veeteetje schreef:Op vakantie toch niet teveel gedaan, pols in de gaten gehouden en voldoende rust genomen. Misschien 1x een dag te laat een rustdag maar dat zal niet zo'n impact hebben. Het enige dat me genekt kan hebben is de lange reis vanuit Frankrijk naar Oostenrijk die ernstig tegenviel. Om 5u met 30 gr vertrokken en pas 12,5 - 13 uur later aangekomen bij regen en halve temperatuur. Helemaal gaar.
Koga schreef:
Ik denk dat je voor de gemiddelde vakantiefietser flink hebt getraind, nadat ik je verslagen hebt gelezen. Je lichaam moet daar gewoon goed van herstellen en dat kost wat tijd. Ik denk dat als je tot de Otztaler je trainingen beperkt tot herstel en kort intensief (maar daar weet je alles van) en lekker je rust pakt, je die dag helemaal top bent. Ik merk ook altijd dat na een vakantie in de bergen je pas na 2 weken echt top begint te worden.
Veeteetje schreef:Koga schreef:
Ik denk dat je voor de gemiddelde vakantiefietser flink hebt getraind, nadat ik je verslagen hebt gelezen. Je lichaam moet daar gewoon goed van herstellen en dat kost wat tijd. Ik denk dat als je tot de Otztaler je trainingen beperkt tot herstel en kort intensief (maar daar weet je alles van) en lekker je rust pakt, je die dag helemaal top bent. Ik merk ook altijd dat na een vakantie in de bergen je pas na 2 weken echt top begint te worden.
De laatste week hebben we weinig meer gedaan:
Ma - heen en terug naar Praxmar, 17 km en 535 hm
Di - Silzer Sattele rondje, 80 km
Wo - Timmelsjoch, 29 km
Do - Grossglockner, 25 km
Vr - heen en terug naar Kematen, 19 km en 450 hm
Deze week en volgende week:
Di - 50 minuten losrijden
Do - 60 minuten losrijden bij droog weer
Za - 180-240 minuten extensief
Zo - 120 minuten extensief
Ma - 60 minuten extensief
Di - halve reisdag
Wo - halve reisdag
Do - Brenner
Vr - rust
Za - klein uurtje losrijden
Zo - ORM
Vanaf volgende week woensdag t/m zaterdag VEEL rusten, relaxen en slapen.
Als er iemand nog tips heeft voor een betere/andere invulling... welkom!
pinarello schreef:
Dinsdag,woensdag,donderdag laat je de hm's weg. En die dagen heb je wel degelijk iets meer weinig gedaan![]()
Ik vind het niet vreemd dat je moet herstellen want ik vind wel dat je heel veel gedaan hebt. Maar als je dat goed aankund mag mag het geen probleem voor je zijn. Maar dat kun je het beste zelf beoordelen.
Veeteetje schreef:Hij is weer online:
Di - 1.669 hm
Wo - 1.713 hm
Do - 1.600 hm
pinarello schreef:Veeteetje schreef:Hij is weer online:
Di - 1.669 hm
Wo - 1.713 hm
Do - 1.600 hm
Ja dat is erg weinig
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten