Metor schreef:Mooi verslag Rob! De ORM begint bij mij ook steeds meer te jeuken...
Gewoon doen!
Metor schreef:Mooi verslag Rob! De ORM begint bij mij ook steeds meer te jeuken...
pinarello schreef:Metor schreef:Mooi verslag Rob! De ORM begint bij mij ook steeds meer te jeuken...
Gewoon doen!
Rob T schreef:(en de km en hm vallen ietsje lager uit).
Jan Willem schreef:Metor schreef:Mooi verslag Rob! De ORM begint bij mij ook steeds meer te jeuken...
+1
"Dit tweede stuk van de Timmelsjoch heb ik niet als leuk ervaren."
"Het heeft niets meer met wielrennen te maken, ik voel me redelijk verloren, en ik kijk regelmatig naar boven, waar zou de top toch zijn."
krijg er ook wel zin in...
Rob T schreef:Jan Willem schreef:Metor schreef:Mooi verslag Rob! De ORM begint bij mij ook steeds meer te jeuken...
+1
"Dit tweede stuk van de Timmelsjoch heb ik niet als leuk ervaren."
"Het heeft niets meer met wielrennen te maken, ik voel me redelijk verloren, en ik kijk regelmatig naar boven, waar zou de top toch zijn."
krijg er ook wel zin in...
Laat je door dat stukje de zin niet ontnemen.
Niels schreef:Ik ga er geen nieuw ORM 2010 topic voor aanmaken, maar ik lees net dat het inschrijfgeld 87 euro isinc chip.
Was dit altijd al zo veel?
Niels schreef:Ik ga er geen nieuw ORM 2010 topic voor aanmaken, maar ik lees net dat het inschrijfgeld 87 euro isinc chip.
Rob T schreef:Niels schreef:Ik ga er geen nieuw ORM 2010 topic voor aanmaken, maar ik lees net dat het inschrijfgeld 87 euro isinc chip.
Dat hoeft ook niet, want die is er al
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: Van Ginkapie en 7 gasten