Kestrel2007 schreef:MEG schreef:Dingo schreef:Daarbij strooien ze al jaren ergens bij Bastenaken punaises, dus, nee dank u....
Dat is nieuw voor mij. In al die acht jaren nog nooit meegemaakt.
Ik overtref je nog MEG : een keer of 18 en daar nooit lek gereden.
Heb vorig jaar beloofd te vrijwilligen en dat doe ik dus ook.
Herkenbaar aan mijn nieuwe WT bodywarmer denk ik....
MJW schreef:Al jaren verkies ik de LBL versie vanuit Aywaille (dit jaar op 24-jul). Ook dit jaar weer. Op 14 aug is er een mooie tocht vanuit Natoye: La Pittoresque: 194 km met 2640 hms.
opera schreef:MJW schreef:Al jaren verkies ik de LBL versie vanuit Aywaille (dit jaar op 24-jul). Ook dit jaar weer. Op 14 aug is er een mooie tocht vanuit Natoye: La Pittoresque: 194 km met 2640 hms.
Gaarne meer info
Natoye???? waar ligt dat en is daar ook een website van??
opera schreef:MJW schreef:Al jaren verkies ik de LBL versie vanuit Aywaille (dit jaar op 24-jul). Ook dit jaar weer. Op 14 aug is er een mooie tocht vanuit Natoye: La Pittoresque: 194 km met 2640 hms.
Gaarne meer info
Natoye???? waar ligt dat en is daar ook een website van??
Veeteetje schreef:Wij hebben 2 startbewijzen over voor de lange afstand.
Mocht er iemand nog willen rijden, startbewijs is over te nemen tegen de normale kostprijs.
Bas schreef:LBL is inmiddels vaste prik op mijn fietsagenda geworden. Het is een mooie reden om weer wat serieuzer kilometers te gaan maken de komende tijd
RBR schreef:Bas schreef:LBL is inmiddels vaste prik op mijn fietsagenda geworden. Het is een mooie reden om weer wat serieuzer kilometers te gaan maken de komende tijd
is een doel een reden om km's te maken of is de reden dat fietsen gewoon leuk is? Ik betrap mezelf af en toe op de zelfde zienswijze en sta dit jaar ook versteld dat ik na DE 2 doelen wel nog 4x op de fiets zit welke week.
Veeteetje schreef:Veeteetje schreef:Wij hebben 2 startbewijzen over voor de lange afstand.
Mocht er iemand nog willen rijden, startbewijs is over te nemen tegen de normale kostprijs.
De startbewijzen zijn overgenomen.
who cares schreef:Dit jaar laat ik hem schieten . Ik vind trouwens ook dat de glans er een beetje af is sinds ze niet meer over de Rosier en La Vecquee mogen .
MWF schreef:who cares schreef:Dit jaar laat ik hem schieten . Ik vind trouwens ook dat de glans er een beetje af is sinds ze niet meer over de Rosier en La Vecquee mogen .
Er zijn veel toerfietsers die een toertochtversie van een profklassieker doen om over het parkoers van de profs te rijden of in ieder geval een groot deel daarvan. Dat heeft een toegevoegde waarde als men op TV de profkoers volgt.
Zo'n 25 jaar terug was het voor meer dan 60% over het toenmalige profparkoers.
Nu is dat voor de organisatie ook wel lastig gemaakt omdat de het proftraject van LBL in de loop der jaren ook nogal eens is gewijzigd.
Het parkoers van deze LBL is nog voor hooguit 10% hetzelfde als de profversie van LBL.
Daar mee is de glans er niet een beetje maar volledig af.
vinc schreef:Achteraf voel ik nu toch wel voor een deelname deze keer maar ja, niet ingeschreven. Als iemand nog een suggestie (lees: inschrijving over) weet dan houd ik me aanbevolen.
AJG schreef:Ik ga geen LBL doen dit jaar. Degene die nog een startbewijs nodig heeft: ik heb er eentje beschikbaar (tegen kostprijs).
AJG schreef:Ik ga geen LBL doen dit jaar. Degene die nog een startbewijs nodig heeft: ik heb er eentje beschikbaar (tegen kostprijs).
AJG schreef:AJG schreef:Ik ga geen LBL doen dit jaar. Degene die nog een startbewijs nodig heeft: ik heb er eentje beschikbaar (tegen kostprijs).
... en vergeven.
Keer terug naar Toertochten en Cyclo's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten